štvrtok 28. novembra 2013

SOM ORIGINÁL !!????

Uha, neviem, či aj Vy máte ten pocit, že ste skrátka " iná " ako ostatné.
Ja sa cítim taká veľmi " iná ". Teda, nie že by som bola inak orientovaná, to nie, len som veľmi svojská. Neznášam zákernosť, som veľmi uprímná,  čo je asi aj na škodu, len sa človek musí naučiť, kedy byť úprimný a kedy mlčať.
Milujem svoju rodinu a niekedy mám pocit silnej závilosti na nej, ak nemám pri sebe svoje deti a počujem sanitku, mám v hlave najhorší scénar.
Som tvrdohlavá, mám vlastnú hlavu, vlastné názory, druhých ludí si síce vypočujem- myslim, že som aj dobrá vŕba- ale robím si aj tak po svojom.
Neviem, čo ma napadlo, robiť si tu malú spoveď, ale tak ventilácia je niekedy potrebná.
Zatiaľ stačí,  je to taký malý kuk do môjho vnútra, a pritom mám dieťa na " brde " :D ( pozn. kojím )

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. tiez si myslim, ja mam niekedy pocit, ze som daky pokazeny original :D

      Odstrániť
    2. Určite nie si pokazený originál :) Na zlepšenie nálady by som ťa rada pozvala na "Veľkú vianočnú rozdávačku" na môj blog http://modrapupava.blogspot.sk/2013/12/velka-vianocna-rozdavacka.html

      Odstrániť
    3. diky :D pridem kuk, tak snazim sa byt dobry original :D

      Odstrániť
  2. Presne toto si myslím aj ja :) Že proste niekedy "nezapadám" do tohto sveta :D

    OdpovedaťOdstrániť