streda 1. októbra 2014

auto, auto, auto-- nie je ich nikdy dosť


Primi Passi- Prevoz aut

Prodeti vie ako deti potešiť a nielen deti, majú výborný výber krásnych drevených hračiek.
"Objednávka" prišla veľmi rýchlo, aj keď je posielaná z Čiech. Prevoz aut bol zabalený v bublinkovej fólii,
pekne bezpečne :-)
Mala som problém aj od fotiť to, deti sa hneď zbehli a pýtali autíčka.Ani sa nečudujem, milujem drevo a chlapci majú momentálne mániu na drevené hračky .
Holandská firma Primi Passi ma naozaj kvalitne hračky. Farebne, plné fantázie.
V krabičke sa nachádzal jeden transportér a 6chutných farebných autíčok vhodných pre deti už od 18mesiaca. Autíčka majú ideálnu veľkosť pre malé detské rúčky a aj dieročku, ktorá sa dá využiť na povrázok na ťahanie.
Transportér je možné dať do rôznych polôh. dieťati tak dáva možnosti na väčší rozlet fantázie a tvorivosti.
Prizná sa, že je to hračka s ktorou sa dokonca rada zahrám aj ja :-D
Keďže autíčka sú rôznych farieb, dieťa to môže vnímať ako pomôcku pri učení sa a spoznávaní farieb.My už síce farby vieme, ale opakovanie ja matka múdrosti :-)
Viac info tu Prevoz aut


















16 komentárov:

  1. Super hračka- vlastne hračky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. drevo je proste drevo....takže verím, že je to proste len radosť chytiť do rúk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre deti uplne najväčšia, neni nad prírodné hračky :-)

      Odstrániť
  3. takéto hračky sú najlepšie a najdlhšie vydržia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno, ak sa aj ošúchajú, dajú sa znova krásne obnoviť

      Odstrániť
  4. jeeej :-) Krásna zásielka! Verím, že chalani mali radosť a poriadne sa vyšantili ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasne, aj som mala problém nafotiť, lebo veď, zober im to z rúk :-D

      Odstrániť
  5. suprové, a pravda je drevené hračky dlhoooo vydržia a urobia radosť aj dnešným deťom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Parádne autíčka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) sú super, pribudli nám do zbierky, mám doma este ine drevene z jarmoku, milujeme drevo

      Odstrániť
  7. tak pretvojich dvoch sibalov tomusi byt radost hrat sa...aj ja som dostala chut si to vyskusat a to som odrastena devucha :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. devucha si este mlada :-D aj moj muz sa vcera hral s nimi, a to ma za mesiac 40tku :-p

      Odstrániť