štvrtok 19. marca 2015

Hamé pre malé mlstné jazýčky a nielen pre ne

Včera mi prišiel testovací balíček pre moje dieťa, tak Vám dám kuk na jeho obsah, uvidíme, čo na to Danko keď začne degustovať.
Na Vás mám otázku, čo všetko ste od Hamé skúsili a aké máte skúsenosti?
Ovocné šťavičky, zeleninové príkrmy, ovocne výživky a iné dobroty nájdete na http://hamanek.prodeti.cz/


 Hamánek svačinka, ať se teší pusinka :-)
Prirodzená ovocná chuť balená v teglíkoch, ktoré sa dajú ľahúčko otvoriť a zatvoriť a ak dieťa hneď nezje celú porciu, tak šup zavrieť a dať do chladničky .
Nájdete základné jednoduché chute, aj obohatené o tvaroh, či kašičku.

Hamánek zeleninové príkrmy, taká ľahká rýchla, chutná a zdravá strava ak je človek niekde s dieťaťom na výlete a tak isto aj ovocne kapsičky, výborný nápad na cesty.

Detské výživky a ovocné šťavy, to myslím nepotrebuje ani komentár, to je ozaj maškrta aj pre dospelých :-D

6 komentárov:

  1. Bola som velmi spokojna a vzdy som mala doma zasobu ovocnych prikrmov, najviac zeleninovo masove, tie nikdy nechybali - spokojnost velka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Hamé ľúbime kečup, na turistiku vždy berieme Májku a Pali, chutí a sme spokojní.
    Detské príkrmy sme veľmi nekupovali, drobec ich papať nechcel, tak sme si vyrábali vlastné doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak vždy to musia byť detské výživy, tie ma nikdy neprejdú a to s dlhými piškótami. No a samozrejme (kedysi viac, teraz už menej) paštéty. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyzivky maskrta pre kazdeho :-D a pasteky u nas idu na kvantaaaaa

      Odstrániť