piatok 15. marca 2013

Cocktail colour in a flash

Cocktail colour in a flash

Aj keď počasie nie je moc presvedčivé, ale pomaly sa blíži jar, leto.
Treba začať pomaly vyťahovať zo skrine farebné oblečenie, nech máme dobrú náladu.
A môžeme začať pri nechtoch s RIMMEL lakmi, napr s cocktail colour.

Rimmel ponúka 5odtieňov s názvami kokteilov. Baby Bellini – Shirley Temple – Apple Berry Smoothie – Hawaiian Punch – Cutie Colada













Ale k nám na trh prichádzajú len tri z nich, škoda, lebo sú naozaj pekné
a žiarivé.

110- Baby Bellini - milujem fialovú, a keď mi prišla januárová vyhrá z Rimmelu a zbadala som lačik v mojej obľúbenej farbičke, hneď som sa potešila, a až dnes som sa dostala k tomu aby som ho vyskúšala.
Troška zapatlané nechty, ale nebolo kedy sa s ním až tak hrať a hlavne nie keď mi ho moje deti pritom kradli, asi majú vkus po mame :D

Nedávno som testovala aj odtieň 
120- Shirley Temple 
Farbička krásna, ako aj ostatné z tejto rady. 
Čo sa mne najviac na ňom páči, je štetček, na jeden šup dokáže potrieť celý necht. Stačia dve vrstvy a dokonalé nechtíky sú na svete.
Výdrž ma asi tak 2-3dni, čo ale je ale akurát na to, aby človek zmenil lak. Týždeň rovnaké nechty, to už nie je in :) či? :)


3 komentáre:

  1. Skvelý blog ;) Sledujem aj cez GFC :)

    Tu ťa pozývam na svoj blog: http://blogofcomestic.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cocktail colour laky se mi moc nelíbí, radši LYCRA® PRO a teď se těším hlavně na ty nové od Kate :)

    OdpovedaťOdstrániť