utorok 28. januára 2014

Kawar- telové mlieko

Telové mliečko, ktoré vás rozmazná.

 Kawar- telové mliečko s minerálmi z Mŕtveho mora.






Len, čo som zbadala túto krásnu krabičku od Maxcare, vedela som, že to bude super vecička.

A keď som krabičku otvorila, vykukla na mňa luxusná tubička, ak sa tak dá nazvať 200ml balenie.




Balenie je naozaj čistý luxus, strašne sa mi páči a tiež som veľmi ocenila, že prišlo zablendované.




Len čo som odstránila fóliu, už som musela mliečko očuchávať :-) 
Wau, tá vôňa ma potešila, očarila, ani ju neviem opísať, tak jemne citrónovo vonia, ale cítim z neho aj vôňu mora, aj keď neviem ako more vonia, ešte som ho nezažila, ale takto dáko si jeho vôňu predstavujem.





Mliečko je jemné, veľmi dobre rozotierateľné, rýchlo sa vstrebe,
pokožka je jemná, hydratovana, žiaden mastný film, hladká na dotyk, konečne necítim ani na rikách žiadné pnutie, som naozaj nadšená.
Po sprche natriem a hneď sa môžem aj obliekať, žiadné čakanie, schne naozaj okamžite a vôňa drží aj niekoľko hodín.


 200ml za  5,05 €   

viac info. KAWAR


Ps: ďakujem za túto skvelú výhru GA u Danky a eshopu Maxcare , ktorý ju poskytol.










3 komentáre:

  1. Naozaj jediné čo z kozmetiky nemusím sú telové mlieka....proste nemám rada to zdĺhavé natieranie a potom neviem ako dlho čakať na to kým zaschne....medailu tomu kto vymyslel telové mlieka do sprchy :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D a vidis, a toto mlieko si to cakanie nevyzaduje, hned vsiakne ako sa natres, fakt rychlo, lebo ja nemam cas cakat, ja som ani v kupelke neni sama ked sa sprchujem

      Odstrániť
  2. Som rada že ti mliečko prišlo a že si sním spokojná, tak ako som bola ja. Naozaj bolo parádne, mne sa páčila veľmi tá jeho vôňa, fakt zaujímavá :)

    OdpovedaťOdstrániť