streda 18. júna 2014

OTMA nám chutí :-)

 

OTMA nám poslala chutný balíček na koštovku.Hneď ako balíček prišiel, nedalo nám a otvorili sme kečup.
Mexicana - gurmánsky kečup bez konzervantov, ktorý mi teda okamžite zachutil, mám rada mierne pikantné omáčky a kečupy a aj deťom chutil, viď. foto



Keďže po kečupe sa len tak zaprášilo, tak som k pečeným stehienkam vytiahla slivkovú omáčku.Uha a to je iná mňamka, sme ju dali celú za jeden obed :-D a už som ju aj hľadala v Tescu, ale nenašla som tam, tak som kúpila cigánsku omáčku, a aj tá je výborná.




Jeden problém tu ale je, že tie balenia sú na našu rodinu sakra malé :-D
Ale veľmi pekne ďakujem OTME za možnosť ochutnať tieto mňamky, ešte som sa k omáčke na cestoviny nedostala, ale chystám sa.







1 komentár:

  1. Och, narobila si mi chúťky :-) Krásna rodinka. Dovolila som sa nominovať ťa do TAG-u http://mycosmetictests.blogspot.sk/2014/09/liebster-award-tag.html :-)

    OdpovedaťOdstrániť